A világ legnagyobb márkáinak titka

Olvasási idő: 2 perc

“A márka nem más, mint betartott ígéret.”

.
Vajon hogyan épülnek fel a legnagyobb márkák?

Mi az oka annak, hogy a Coca Cola, a Nike és a Google a világ élvonalában vannak?

.
.
Természetesen egy márka felépítésénél sok tényező játszik szerepet… de az egyik legfontosabb alappillér az, hogy a közönség kap egy ígéretet, amit aztán a cég be is tart.

A közönség így tudni fogja, hogy minden alkalommal, mikor megveszi a terméket, ugyanazt az élményt fogja kapni. Nem fog benne csalódni.

A bizalom és ez a következetesség hatalmas mértékben segíti elő a szokások kialakulását (például, ha valaki minden hamburgerhez kólát iszik).

.
.
Ez nemcsak az étkezésre lehet igaz, gondoljunk csak a Nike-ra és a ruházkodásra. Mennyi ember rajong a márkáért? Rengeteg.

Azért rajonganak, mert a márkának van egy ígérete. Az az ígérete, hogy ha felveszed a ruhát, jól fogsz kinézni. Menő leszel. Kényelmes lesz. Minőségi. Sokáig tudod majd használni. Stb.

És mivel meg is felelnek annak az álomképnek, amit felépítettek a vevők fejében, ezért az emberek újra és újra megveszik a terméküket.

.
.
Gondold végig:

  • Te milyen álomképet és ígéretet adsz el a vevőidnek
  • Hogyan tudod garantálni, hogy be is tartod?
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

Tetszett a cikk? Olvasd el a többit is!

További ingyenes cikkek: