Bizalomépítés és lezárás egyetlen lépéssel

Olvasási idő: 2 perc

Két legyet egy csapásra

.
Hogyan lehet kiépíteni a bizalmat és lezárni az üzletet egyetlen lépéssel?

.
.
Sok tanácsot és többféle megközelítést is hallhattál már az értékesítéssel kapcsolatban..

Azonban szinte mindegyikben van egy közös dolog: fel kell deríteni a vevő problémáját.

.
.
De miért olyan fontos ez?

.
Természetesen csak így lehet felmérni azt, hogy…

  • tudunk-e segíteni az érdeklődőnek,
  • ha igen, pontosan hogyan,
  • milyen maga az illető és milyen üzleti kapcsolatra számíthatunk.

Gondolom ezek nem jelentettek akkora meglepetést…

.
.
Ezeken kívül azonban van egy olyan jelenség, amit csak kevesen ismernek…

.
.
Hogy mi az?

.
Nos: ha legalább olyan jól (vagy még jobban) le tudod írni a vevő problémáját, mint ő maga, akkor automatikusan azt fogja feltételezni, hogy megoldásod is van rá.

.
.
És miért fontos ez? 

Egyrészt kiépíti a bizalmat, hiszen a másik pontosan tudja, hogy átérzed a problémáját.

Másrészt, az illető sokkal inkább egy olyanra fogja bízni a probléma megoldását, aki jól ismeri és érti magát a problémát.

.
.
Tehát hatalmas előnyre tehetsz szert másokkal (pl. versenytársakkal) szemben, ha képes vagy…

1) A problémák mélyére ásni és megérteni a másikat.
2) Tiszta kommunikációval visszaadni neki azt.

.
.
És hogyan lehet ezt a gyakorlatban megvalósítani?
Nos, ez már egy másik bejegyzés témája lesz…

.
.
De addig is:

  • Gondold végig, hogy mi a legnagyobb kihívásod a vevő problémáinak felmérése során!
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

Tetszett a cikk? Olvasd el a többit is!

További ingyenes cikkek: