Minden üzlet ebből a 3 részből áll

Olvasási idő: 2 perc

Minden üzlet 3 részből áll… de hogyan tudod őket sikerre vinni?

.
.
Bármilyen üzletről vagy vállalkozásról legyen szó, szinte biztos, hogy erre a 3 részre lehet felosztani:

.
1) Ügyfélszerzés

2) Ügyfélkiszolgálás

3) Ügyfélmegtartás

.
.
Amikor a saját vállalkozásodon dolgozol ezt a három területet kell rendbe tenni, hogy sikeresen fel tudd építeni – és fenn is tudd tartani – az üzletedet.

.
.
Nézzük meg, hogy pontosan mit kell figyelembe venned az egyes részeknél.

.
.
.
1) Ügyfélszerzés

  • Ki a célközönséged és hogyan érsz el hozzájuk?
  • Milyen csatornákon kommunikálsz velük és milyen üzenetet közvetítesz feléjük?
  • Amikor érdeklődnek, hogyan veszed rá őket, hogy vásároljanak is?

.
.
2) Ügyfélkiszolgálás

  • Mi a terméked és milyen problémát oldasz meg vele?
  • Mit teszel azért, hogy a közös munka a lehető legjobb eredményt hozza?
  • Mekkora értéket adsz az együttműködés alatt a klienseidnek?

.
.
3) Ügyfélmegtartás

  • Hogyan éred el a maximális ügyfélelégedettséget?
  • Ha van más szolgáltatásod, mit tudsz tenni, hogy az illető azt is megvegye?
  • Ha nincs, hogyan fog továbbajánlani téged másoknak?

.
.
.
Ha sikerül jól megválaszolni a fenti kérdéseket, garantálom, hogy egy sokkal tisztább kép fog kialakulni benned a saját üzletedről.

.
.
Gondold végig:

  • Neked melyik megy a legjobban ezek közül?
  • Mi az, ami a legnagyobb kihívást okozza? Hogyan fogsz javítani rajta?
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

Tetszett a cikk? Olvasd el a többit is!

További ingyenes cikkek: